ALGEMENE VOORWAARDEN
BEHANDELVOORWAARDEN:
– Deze algemene voorwaarden gelden voor iedere overeenkomst tussen IBIZA HAIR en de klant waarop deze algemene voorwaarden van toepassing heeft verklaard.
– Eventuele afwijkingen op deze algemene voorwaarden zijn slechts geldig indien deze uitdrukkelijk schriftelijk of elektronisch zijn overeengekomen.
– Kennelijke fouten of vergissingen op de website, in folders of publicaties van IBIZA HAIR binden niet.
AANSPRAKELIJKHEID
– IBIZA HAIR garandeert dat de in de salon uitgevoerde behandeling voldoet aan de eisen van vakbekwaamheid. Zij maakt daarbij gebruik van deugdelijke middelen en materialen.
– IBIZA HAIr mag ten aanzien van de verrichten behandeling er vanuit gaan, dat de klant in een goede lichamelijke conditie verkeerd. Omstandigheden bij de klant die het resultaat van de behandeling kunnen beïnvloeden, of die kunnen leiden tot voor de klant ongewenste nevenverschijnselen, dient de klant vooraf aan te geven. Hieronder valt medicijngebruik, allergieën en/of bestraling.
– Is de behandeling niet zoals de klant verwachtte dan kan de klant een klacht indienen bij ons . De klant dient de klacht binnen 1 week na de behandeling kenbaar te maken aan ons .
– De klant dient de ibiza hair de mogelijkheid te bieden om de klacht op te lossen, d.m.v. één nieuwe behandeling. IBIZA HAIR is niet verplicht om de klant geld terug te geven bij ontevredenheid. Het is ten alle tijden is het doel om de klant met een tevreden resultaat te behandelen. Mocht dit uitkomen op andere type behandelingen dienen deze betaald te worden door de klant zelf.
– IBIZA HAIR aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid indien tegen het advies in, de klant eist dat er toch bepaalde werkzaamheden doorgang moeten vinden. Mochten wij niet achter de werkzaamheden staan die ingepland staan mag deze afspraak geweigerd worden.
– Indien er schriftelijk reactie gegeven wil worden gegeven op de algemene voorwaarden, mag dit gemaild worden naar: ibizahair@gmail.com. Wij streven ernaar om binnen 24 uur een reactie te geven.
ANNULERINGEN
IBIZA HAIR werkt met een no show beleid.
Een No-Show is een klant die geen gebruik maakt van zijn/haar gereserveerde afspraak, die alle mogelijkheden om een afspraak tijdig af te zeggen niet heeft gebruik en dus onaangekondigd niet verschijnt.
Waarom hanteren we het No-Show beleid?
In de prijs van een behandeling zitten veel kosten verwerkt, en bij de meeste kapsalons zijn ook de klanten die niet komen opdagen verwerkt in de prijs, de zogenaamde: No Shows. Zoals iedereen van ons gewend is, zijn wij geen standaard kapsalon maar transparant en duidelijk. Wij vinden het daarom niet nodig om onze eventuele No Show kosten door te berekenen in de prijs van onze bestaande behandelingen. Daar kun jij vervolgens van profiteren omdat wij hierdoor onze prijzen bewust laag kunnen houden. Wij vinden het daarom niet nodig dat jij als trouwe klant hiervan de dupe moet zijn.
Onze voorwaarden voor onze No Shows zijn als volgt:
Vóór 24 uur voor behandeling – kosten = Gratis
Klanten kunnen tot minimaal 24 uur van te voren gratis annuleren, hiervoor wordt niets in rekening gebracht
Binnen 24 uur voor behandeling – kosten = 50%
Klanten die wel hun afspraak binnen 24 uur voor behandeling annuleren wordt 50% van de behandeling in rekening gebracht voor de gereserveerde tijd en plaats.
Niet gekomen/Vergeten/Te laat, kosten = 100%
Klanten die geen gebruik maken van zijn/haar gereserveerde plaats of te laat zijn, alle mogelijkheden om een afspraak af te zeggen niet gebruiken en onaangekondigd niet verschijnen, wordt het volledige bedrag in rekening gebracht voor de gereserveerde tijd en plaats.